אמנת שירות

אנו בעוגן קרמיקה מחויבים להעניק לך הלקוח, שירות אדיב, סבלני, סובלני, איכותי, מקצועי, מהיר ויעיל הנשען על ערכנו המובילים אשר משמשים לנו כעוגן כבר למעלה מ-30 שנה בתחום הקרמיקה והכלים הסניטרים. 

בעוגן מאמינים כי ההבדל בין שירות טוב לשירות מצוין נעוץ ביחס האישי

יחס אישי – אנו מחויבים להעניק ללקוחותינו שירות אדיב, הוגן, אמין, סובלני וסבלני תוך גילוי הבנת צרכיו של הלקוח. מתוקף היותנו עסק משפחתי היחס האישי והדאגה לסיפוק צרכיו של הלקוח עומדים בראש מעיננו 24 שעות ביממה. 

אמינות – אנו מתחייבים לנהוג באמינות וביושר כלפי לקוחותינו, הן במילים והן במעשים, לכן, אין אנו מאמינים בזיכויים, אנו מתחייבים להחזר כספי במקרה של ביטול או החזרה.

זמינות – אנו מחויבים להעניק ללקוחותינו זמינות מרבית ולכן המחסן עומד לרשותכם עד השעה 17:00 ומחלקת שירות הלקוחות פועלת עד השעה 19:00. בנוסף ניתן ליצור עמנו קשר באמצעי הנח עבורכם: פקס, טלפון, אינטרנט ודואר. אנו מתחייבים לעשות את מרב המאמצים על מנת שכל פניה תענה מידית ולכל המאוחר עד 12 שעות מרגע קבלתה. 

נגישות – אנו מחויבים להעניק ללקוחותינו נגישות מרבית. אנו מבינים שזמנו של הלקוח יקר, לכן, בחרנו למקם את מחסן הקרמיקה והכלים הסניטרים בלב אזור התעשייה ברעננה בצמוד לאולם התצוגה, כך שתוכלו ליהנות מחוויית ONE STOP SHOP ומחסכון בזמן ובהתרוצצויות מיותרות. 

מקצוענות – אנו מחויבים להעניק ללקוחותינו שירות מקצועי ואמין ברמה הגבוהה ביותר וזאת באמצעות בעלי מקצוע מתחום האינסטלציה והאדריכלות אשר עומדים לרשותכם.

עיצוב וחדשנות – אנו מחויבים לתור בעולם אחר החידושים העיצוביים, המגמות העדכניות ביותר וריכוז המובחרות שבהן באולם התצוגה עבור לקוחותינו. 

מצוינות בשירות – שביעות רצון הלקוח הנה ערך עליון עבורנו, לכן, אנו מבצעים באופן תדיר סקרי שביעות רצון בקרב לקוחותינו על מנת ללמוד ולהשתפר בכדי שנוכל להעניק לך את השירות המצוין, האישי והטוב ביותר לו אתה ראוי.

"בים של אפשרויות יש רק עוגן אחד"

על החתום הנהלת עוגן והעובדים